Trött trött trött...


Har idag packat två flyttlådor. Det räckte.

Vaknade 04.30 imorse och kunde inte somna om. Adriano gjorde mig sällskap från kl 06.00 så jag slapp vara vaken själv... Planen var att lämna Adri tidigt på dagis, kl 06, och cykla i ilfart till universitet för att jobba gratis på TEAM-dagarna. MEN under natten fick jag besked att det var lång kö redan vid 02, så det blev inget jobba gratis i år heller. Fascinerande ändå att folk sover över för att få arbeta gratis, eller hur? Ofta med baktankar om kontakter och framtida jobb. Men ändå.


Imorgon väntar frissan för att bli helgfin inför mellansysters födelsedag. Bara 9 månader sedan jag var där sist så det börjar bli dags. Kort-kort igen, kanske?

Nite!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Du menar att du ska klippa dig och bli helgfin inför loppet :)



Jag tänkte bo med er om du tror att det är ok, annars fick jag klämma in mig hos minna. Jag bad Johannes ringa maria ikväll men jag tror inte att det blev av.



Vi ses imorrn :-)

2009-09-11 @ 00:14:08
URL: http://cillenl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0