Stockholm Marathon

NU har jag bestämt mig. Det blir Stockholm Marathon 2009! Var riktigt sugen på NY Marathon men anmälan för 2010 är redan stängt och det är tydligen svårt att starta där såvida man inte är elitlöpare.

Har även bestämt mig för att Cissi också ska springa, fast hon vet det inte själv än... Vi ska springa Sthlms halvmara nästa helg på min älskade syster Minnas födelsedag!

Min kära far skulle jag gärna dra med att springa maran men först måste han banta ner sig och sluta jobba 300%. Pappa får hoppa in i loppet på slutet och springa med mig istället. Gratis. Kanske hela vägen in på stadion och få en (till!) gratis medalj?


Kommentarer
Postat av: Cillen

Men vad trevligt! Då anmäler jag mig...

2009-09-02 @ 10:56:59
URL: http://cillenl.webblogg.se/
Postat av: Cecilia

Nu har jag anmält mig ;)

2009-09-02 @ 11:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0