Förespråkare för att tvätta fönster

Jag har aldrig haft mycket till övers för att tvätta fönster. Det är ett nödvändigt ont som jag minimerar till 1gång per år, inte mer. För några år sedan fixade min pappa ett sympatiniärsåfattiga-jobb till mig & Donald vilket bestod i att tvätta fönster på ett hotell. Kan avslöja att vi bärjade med att tvätta fönster nattetid men fick göra om det både en och två gånger efteråt.

Ska nu kan jag tvätta fönster. En hink med vatten och Yes, stor svamp och fönsterskrapa. Massa gammla trasor att torka bort vattnet med behövs också.

Och nej, detta innebär inte att jag vill tvätta era fönster, bara för att jag kan. Det är sååå tråkigt!

Började med köksfönstret.
Ser ni vilken sida som är ren?



Kommentarer
Postat av: Anonym

Högra?

Kul blogg:-)

2009-09-22 @ 18:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0