Flyt

Pratade med Donald som var på väg till jobbet i Sthlm för några timmar sedan. Konstigt att vara halft särbos..

Iallafall så känns det som vi har flyt nu, vilket vi ofta har. Ingen anledning att hålla på att oroa sig i onödan för saker som ändå fixar sig. Allt ordnar sig, alltid.

Jag har packat massor och har nyss hämtat 7 flyttkartonger till från förrådet.



Lite lunch mitt i allt. hemlagad Västerbottenostpaj med grakisk sallad - min favorit!
Äter detta utan problem 3 ggr i veckan..



Kommentarer
Postat av: sandra

hej sara! det är första gången jag kommenterar på din blogg men jag har varit inne tidigare. himla roligt att se bilder på hur du har det hemma. tänk att du redan börjat flyttpacka redan, här går det undan må jag säga. lunch nästa vecka när jag kommer tillbaka från stockholm, ser fram emot en uppdatering irl. kram så länge

2009-09-16 @ 22:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0