15 dagar tills vi lämnar....

Fick tvättat alla fönster idag! Även emellan! Varken regn eller tre ziljoner spindlar och tvestjärtar kunde stoppa mig! Längtar nu tills vi flyttar!  Har redan fått en förfrågan om att tvätta fönster - men nej tyvärr Bella, det är inte roligt ;)

En riktigt bra förmiddag gick vidare till en tokrolig eftermiddag på simhallen. Adriano är helt galen i vattnet och vi borde nog skriva in honom på simskola snart :) Tycker att de andra föräldrarna är lite tråkiga som bara sitter och vaktar och observerar kidsen. Själv plaskar jag med och jagar - även i barnbassängen som är 20cm djup!

En av mina närmaste vänninor kom förbi för fika på kvällen. Eller kompisar som jag fortfarande egentligen säger, trots att jag nästan är vuxen. Har blivit en god vana senaste veckorna för lite allmän briefing. Kommer bo närmare alla vi känner här i Linkan nu så man slipper åka 20min för att hälsa på någon. Skönt!

Imorrn bli en ännu bättre dag. Saknar Donald och ser fram emot att han ska komma hem snart. Det är trist och tyst på kvällarna...snyft...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0