Bara fjärde gången gillt!



Jag förstår att det måste vara jobbigt att veta att jag har varit på Ulla men ännu inte varken fått se fynden eller höra hur många gamla tanter som körde på mig med sina kundvagnar. Kan berätta att det blev en del fynd, som alltid.

Väl vid kassan lastade jag upp saker på bandet och tog det på tre olika kvitton. Ett för bara saker till mig, ett för adriano och ett alternativt kvitto för saker till hemmet. Eftersom Donald och jag inte har delad ekonomi känns det skönt att för en gång spendera några hundlappar på saker till MIG utan att behöva redogöra för de och få dåligt samvete efteråt. Som tur är är Gabriela stöttande och tyckte inte alls att jag köpte nåt onödigt - och givetsvis inte hon heller. De elektroniska personvågarna vi köpte är kanon, fast jag tror minsann att den satt i system att visa +2kg, förutom på morgonen. Vi köpte en var och gav till varandra i förjulklapp, tyckte vi kändes bra.





Några gamlingar försöker smita före när jag tar kort. Springer om de med vagnen sen.



Julpynt!



Välbehövlig energi 7 timmar senare...




Full baklucka på två pers. Mission acomplished!

Som vanligt stod Gabriela för det mesta...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0