Marathonträning

JA, jag har kommit igång med min träning och det går finfint. Denna vecka börjar den schemalagda träningen och jag ska följa Szalkais träningsschema på 26 veckor för ett resultat på ca 4 timmar så bra det går. Måste ta det lugnt och träna max 4 ggr/v så att benhinnorna inte skriker ifrån.

Måndag :10,9km, 58min. Pratfart, rätt jämt tempo.

Onsdag: 6km, 31min. Försökte springa sakta men det är så tråkigt!

Känns att man har en bra start att bygga på. Håller jag mig skadefri hoppas jag på 4-4½timme men nöjer mig under 5timmar eftersom det är första gången.

Ingen annan som har blivit peppad?

Vila imorrn eftersom nån sjukdom ligger och gror i kroppen :(

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Du tränar smart du!

2009-12-13 @ 03:08:50
URL: http://cillenl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0