Damklippning 890:-

Alla kan göra tabbar, jag vet. Alla är lite klantliga då och då.

Vissa glömmer ryggsäckor på bussar och plånboken i cykelkorgen. Eller kanske till och med att ta emot de 400kr som man just bett om i bankomaten.

Idag var jag Klanten med start K. Jag lyckades få en drop-in tid hos frissan och sprang i glädje iväg till bankomaten, valde att ta ut 400kr medan jag pratade i mobilen och sprang sen glatt därifrån. Fråga mig inte varför. Pengarna blev kvar.

De förlorade stackars slantarna har förhoppningsvis gjort någon fattigare människa glad iallafall. Tillsammans med priset på klippningen blev priset totalt 890:-. Känns ju helt rätt för en student, snart arbetssökande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0