Otekniska lilla mig försöker blogga...

Har sedan lägga pratat om att börja blogga och det är tufft att erkänna att alla konstiga koder gör mig förvirrad. MEN, nu försöker jag iaf. Håll ut om bloggen ser trist ut till en början, snart ska den bli riktigt fin och underhållande!

Har en förkärlek till att klä vår lilla grabb i fina kläder, både med och "utan märken. Dessutom försöker jag peppa mig och min hurtiga svägerska Cissi att springa Stockholms Marathon nästa år. Det ni!

Lägger in första bilder som jag hittade nyss. Älskade Adriano tycker ibland att glas är lite tråkiga då man inte kan sörpla lika bra som från diskbänken.


Och vad gör mamman? Jo, hon tar fram kameran och ler...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0