Vackra vardagsrummet



Nu har vi fått fint i salongen.


Ny soffa pryds av ett helt underbart soffbord med mosaikmönster som inhandlas på second-hand idag. Jag föll för det direkt men min sämre hälft tyckte desvärre tvärtemot. Smidig som jag är ringer jag syster Magda och frågor om hon är intresserad. Hon säger KÖP, vilket jag gör. Nu håller jag tummarna att hon inte gillar det imorrn när hon kommer hit. Jag kanske kan pilla bort lite keramik så det ser fult ut.

Vad tycker ni? Hemskt eller underbart fint bord?


Kommentarer
Postat av: chalo

Underbart fint!!! Jag älskar det!

2009-10-09 @ 14:12:31
Postat av: mamma mia

Fiin salong och häftigt bord. Det kommer att bli fint oavsett var det hamnar ;)

2009-10-09 @ 22:11:16
Postat av: Joh

Varför heter det salongen? Gillestugan kanske kan vara ett bättre namn imo.

2009-10-19 @ 01:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0