Mitt andra hem



Jag måste säga att Ullared är helt kanon. Trots alla dessa oförskämda medelålders män och kvinnor som aldrig ber om ursäkt och tappert försöker plöja ner en med vagnen om och om igen så njuter jag av att vara där. Denna gång var det inte heller jag som hade dåligt samvete över all shopping utan tyckte att jag bara köpte det nödvändigaste.

Efter 6 timmars springade fram och tillbaka tyckte vi att vi hade hunnit med det mesta och gick till kassorna. Det är riktigt intressant hur kassörskorna inte har det minsta bråttom, utan att för den saken skulle otrevliga. Tvärt om, lugt och trevligt. Hade det inte varit för damen bakom oss som tjatade om att gå före i kön för att hon höll på att missa sin buss(kanske fel ställe att åka till när man har bråttom, hallå..) så fanns ingen stress och sura miner i sikte.



Gott sällskap skadar aldrig!
Gabriella, Andres och Maggie stod för sällskapet och det goda initiativet.




11 tavlor senare och några lappar mindre på kontot kom jag hem igår eftermiddag. Kolla vad fint vi fått nu!




Ny tavla och nya kuddar.



Mitt bästa fynd. Bara älskar denna tavla!



I vardagsrumsfönstret



Ovanför den stängda öppna sprisen



Adrianos hörn i vardagsrummet



Köket

Kommentarer
Postat av: Johannes

Verrryyyy nice! Cissi har tjatat idag om attf å åka dit i veckan, men innan löning, sist vi var där slog de ju all time high..

2009-10-19 @ 01:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0