Imorgon var en annan dag

Dagen har varit avsevärt mycket bättre än den katastrofala gårdagen. Och nu syftar jag inte på att Ugly Betty, Desperate Housewifes och Hell's Kitchen väntar vid tv:n utan på mycket annat.

Jag är lyckligt lottad som har en familj som verkligen bryr sig om mig och som finns där och stöttar mig.

Har blivit mycket peppad för jobbsökande nu och ska lägga ner mer tid och energi på det nu. Var på ett informationsmöte med tips om hur man skriver en bra jobbansökan. Det behövdes..! Längtar så tills första lönen kommer......

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hej kära du, hur går det med marathonträningen? Jag har tagit ett break, ont i ett ben (ny åkomma:))...



Funderar på att åka till Ullared (frivilligt faktiskt), såg att du fyndat massor av fina tavlor.



Slå en signal om du vill prata. Kram

2009-10-21 @ 21:29:23
URL: http://cillenl.webblogg.se/
Postat av: Cecilia

Hej kära du, hur går det med marathonträningen? Jag har tagit ett break, ont i ett ben (ny åkomma:))...



Funderar på att åka till Ullared (frivilligt faktiskt), såg att du fyndat massor av fina tavlor.



Slå en signal om du vill prata. Kram

2009-10-21 @ 21:29:36
URL: http://cillenl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0