ADRIANO FYLLER 2 ÅR!

För två år sedan och 3,5h sedan föddes Adriano. Tänk att han har fått förgylla våra dagar och nätter i hela två år. På nåt sätt känns det som världen stannade när han föddes och att han har blivit vår nya sol och jag & Donald cirkulerar kring. Åååå så djup jag är. Nej men det är riktigt lyx att få leva med honom.


Moster Minna och Uffe kom hit igår kväll eftersom jag slutligen lockade hit dem med ett mosaik teakbord. Adriano blev efter en stund lycklig över att hitta dem i vardagsrummet imorse och då passade vi på att sjunga och öppna presenter.



Adriano öppnar paket själv.



En till buss.



Populärast blev den gula taxibilen och minst populär två stycken My little ponies. Säg inte att jag inte försöker.





Lunch? Budapesttårta, favoriten...




Barnkalas blev lagom lungt och lagom vilt. Världens sötaste bebistjejer Eden och Emilia hjälpte mig att övertala Donald att försöka skaffa en till - om det går - och när det nu blir - i framtiden. Mamma glad, som det skulle stått i en Maxbok.




Adriano blåser själv ut de två ljusen tre gånger.






Tårta, tårta, tårta!

Kommentarer
Postat av: Tilda

GUL BIL

2009-10-19 @ 01:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0