Ullared



Ja, då händer det igen.

Ullaredsbesök på tisdag.

Hade det inte varit för serien Ullared på tv hade jag skämst lite när jag berättar att det blir 4e gången i år nu. Nu blir jag bara stolt när ni kan förknippa mig med de underbara människorna i programmet. Kanske har jag tur att
träffa heta Morgan!




Jag och adriano har talat om det och vi funderar på att semestra på Ullareds camping hela nästa sommar. Jag lovar att min kära bror Johannes inte skulle vara sen med att boka en bädd i tältet.

Listan är påbörjad men blir troligtsvis inte så lång denna gången heller. De bästa köpen är ju ändå impulsköpen, det vet ju alla, så varför lägga ner mycket tid på en lista.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0