Helg i Göteborg

I torsdags kom pappa på besök och igår morse rymde jag & Adri med honom till Göteborg. Spenderade många, goda timmar tillsammans med min farmor & farfar, mormor & morfar & fasters familj. Adri har fått en ny favorit , Linéa "Nea", min farmor!



Klädd som morfar på joggingtur: Byxorna upp till armhålan.



På väg till Göteborg:
Laddar upp med dvdn med en mysko morfar utanför fönstret.


Morfar busar.

Paus på vägen med Sandwich Pepparkaka.
Det bästa med att köpa glass till Adriano är att han lämnar alltid minst hälften till mig ;)

Leker med värdefulla och 300år gamla dockan Olle. Jag tror att Adri försöker härma mig.

Den 100år gamla lilla gungstolen. Livsfarlig men väldigt rolig.

Han ÄR bara FÖR söt. Mamma smälter..

Denna kofta hade min storebror Johannes som barn!


Springer och hoppar i pölar

 

Lite blöt

FavvoMorfar

 


Med mammas farmor & farfar

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0