Eftermiddag i Linghem

Sedan jag blev mamma har umgås man inte bara med vanliga människor utan även med andra mammor. Ni skulle bara veta hur länge man kan sitta och prata om sömn, mat och bajs. Det är sant.

Idag flög jag och Adriano iväg till Linghem, en lite finare förort till Linköping och inte riktigt som Ryd där vi bodde förut. Frida får sitt andra barn vilken dag som helst och Susanna har redan två, ändå var det mitt ensambarn som var livligast och vildast i huset. Ibland undrar jag varifrån han lär sig stoppa glaskulor i munnen och slänga pepparkakor på golvet. Inte är det från mig iallafall. Donald?

På vägen hem stannade vi till på min favvo secondhandaffär, hjärta till hjärta. Adriano fick välja lite julpynt och jag fyndade en trasig ljusstake. Som tur är går pengarna till välgörande ändamål.



Adriano häller ut julmust på bordet, väluppfostrad som han är




Susanna med hennes fina kids Ceasar och Eden




Bebis i Fridas mage. Så snyggt!



Signe snurrar i snurrfåtöljen


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Ghaa har vi inte blivit vuxna så säg. Barn och allt. Det hade varit svårt att tro när vi låg och vred oss i bakfyllan i DT:n mellan bilarna på Lillänge :)



Alltså, Sara jag ger snart upp det här med att springa, det gör ju bara ont överallt. Min back up-plan är iaf att du drar mig runt Stockholm i rullstol den 5 juni. Då kommer du att vara lagomt mör när vi ska fira din födelsedag. Vad är din back up?

2009-11-27 @ 05:22:49
URL: http://cillenl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0