Benhinneinflammation IGEN

Så kan det gå när man vill komma igång och är lite för ambitiös med träningen. Har sedan jag började springa haft problem med benhinneinflammation till och från vilket är att likna vid ett jogginghandikapp för ni som inte vet vad det är. Tränar man inför ett marathon är ju tanken att man ska kunna springa lite innan dess men det går alltså inte... Jag har nu vilat i hela fyra dagar med hoppet om att det kommer gå bättre imorgon.

Som om det inte vore nog psykade mig pappa för att jag hade ont när vi sprang tillsammans i torsdags. Egentligen försökte han bara få bort fokus från att jag tyckte att vi joggade i lugnt tempo när det för honom var att kuta. Vi får väl se vem som kommer först i mål på göteborgsvarvet 22 maj 2010, gamle käre far ;)

Iallafall, vem har huskurstips mot detta? Googla hjälper inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0